14 December 2008

Wawancara Kerja-Jokes

Dikisahkan seorang pria melamar pekerjaan di sebuah perusahaan dan
melakukan wawancara kerja dengan pihak personalianya:

P : Kowe nduwe omah opo durung . . ? (Kamu sudah punya rumah belom?)
a : Dereng . . . (Belom)
P : Wah kowe ora iso ketompo nang kene (Wah, kamu gak bisa keterima disini)
a : Lho kok ngaten ...? (Lha kok gitu?)
P : Mengko kowe mesthi ngajukne utang nang perusahaan.
(Nanti pasti kamu mengajukan hutang ke perusahaan)
a : Ah, mboten kok. Sak janipun tiyang sepuh kulo niku sampun sugih.
(Ah, tidak kok, sebenernya ortu saya sudah kaya)
P : Yo malah ora ketompo (Ya malah gak keterima)
a : Lho kok ngaten ? (Lha kok gitu?)
P : Mengko kowe kerjo mung nggo hiburan, nongkrang- nongkrong ae.
(Nanti kamu kerja cuma buat hiburan, nongkrong saja)

P : Kowe nduwe motor opo ora ? (Kamu punya motor gak?)
b : Mboten. (Gak)
P : Ora ketompo (Gak keterima)
b : Lho kok mboten ketompo? (Lha kenapa gak keterima?)

P : Mengko kowe mesthi njaluk bantuan kredit. (Nanti kamu pasti mengajukan kredit)
b : Sak janipun gadhah, ning tasih teng kampung. Gampil mangke kulo beto mriki. (Sebenernya sudah ada, tapi masih di kampung, gampang, nanti dibawa kesini)
P : Wah malah ra ketompo (Tambah gak keterima)
b : lho kok ngoten (Lha kok gitu)
P : Tempat parkire wis ra cukup. (Tempat parkir sudah gak cukup)

P : Kowe wis lulus sarjana tenan? (Kamu sudah lulus sarjana beneran?)
c : Sampun pak (Sudah pak)
P : Ora ketompo, kene'iki golek sing SMA ae, luwih manutan lan ben mbayare murah
(Gak keterima, sini nyari yang SMA saja, nurut, bayarnya lebih murah)
c : Sakjanipun kulo tasih badhe skripsi (Sebenernya saya masih mau skripsi)
P : Malah ora ketompo (Malah gak keterima)
c : Lho kados pundi to . . . ? (Lha gimana sih?)
P : Mengko kowe kerjo mung ngetik skripsi, lek wis lulus mesti gole'k kerjo neng perusahaan liyo. (Nanti kamu kerja cuma ngetik skripsi, habis lulus pasti cari kerja di tempat lain)

P : Kowe seneng guyon opo ora... ? (Kamu seneng guyon gak?)
d : Mboten pak, kulo serius yen nyambut damel. (Gak pak, saya serius kalo kerja)
P : Ra ketompo . . . . (Gak keterima)
d : Wah . kok ngoten? (Wah, kok gitu?)
P : Engko konco koncomu lan anak buahmu podho stress. (Nanti temen dan anak buah pada stress)
d : Sak jano' nggih sekedhik-sekedhik remen guyon. (Sebenernya dikit-dikit seneng juga)
P : Malah ora ketompo. (Malah gak keterima)
d : Lho kok . . . . . .
P : Engko kowe' mung email-emailan sing lucu . . . (Nanti malah email-emailan yang lucu)

P : Kowe mau mrenae' numpak opo... ? (Kamu ke sini naik apa?)
e : Nitih mobil (Naik mobil)
P : Kowe ora ketompo (Kamu gak diterima)
e : Sebabipun? (Sebabnya?)
P : Saiki BBM mundhak terus, mengko kowe njaluk mundhak bayaran terus (Sekarang BBM naik terus, nanti kamu minta naik gaji terus)
e : Wong, kulo wau namung mbonceng, kok (Tadi saya cuma bonceng kok)
P : Tambah ora ketompo (Tambah gak keterima)
e : Lho, lha kok . . . ?
P : Mengko mung gawene mbonceng mobil kantor. Ngrusuhi! (Nanti kerjanya cuma bonceng mobil kantor, bikin rusuh saja)

P :Anakmu akeh opo sithik... ? (Anak kamu banyak atau sedikit?)
f : Kathah pak (Banyak pak)
P : Kowe ora ketompo (Kamu gak diterima)
f : Sebabipun? (Sebabnya?)
P : Nyambut gawemu ora jenjem, mung mikir gawe uanaaaaaak terus (Kerjamu gak serius nanti, mikir bikin anak terus)
f : Lha wong namung anak adopsi, kok. (Lha cuma anak adopsi kok)
P : Tambah ora ketompo (Tambah gak keterima)
f : Lho, lha kok . . .?
P : Gawe anak wae aras-arasen, opo mane'h nyambut gawe (Bikin anak aja malas-malasan apalagi kerja)

P : Kowe wis ngerti gaweyanmu durung... ? (Kamu udah tau kerjaanmu belom?)
g : Du¨ru¨ng (Belom)
P : Kowe ora ketompo (Kamu gak diterima)
g : Sebabipun? (Sebabnya?)
P : Arep nyambut gawe kok ora ngerti gaweyane? (Mau kerja kok gak tau kerjaannya)
g : Oo, ne'k damelan niku sampun ngertos kok (Ooo, kalo kerjaan itu saya sudah tau)
P : Tambah ora ketompo (Tambah gak keterima)
g : Lho, lha kok . . . ?
P : Kowe rak mung arep keminter, to? (Kamu cuma mau sok pinter khan?)

P : Kowe wis ngerti bisnise kantor kene' durung? (Kamu sudah tahu bisnis kantor ini?)
h : Du¨ru¨ng (Belom)
P : Kowe ora ketompo (Kamu gak diterima)
h : Sebabipun? (Sebabnya?)
P : Arep nyambut gawe kok ora ngerti kantore'? (Mau kerja kok gak tau kantornya)
h : Wo, sekedhik-sekedhik sampun ngertos kok (Dikit-dikit sudah ngerti kok)
P : Tambah ora ketompo (Tambah gak keterima)
h : Lho, lha kok . . ?
P : Kowe senengane' ngudhal-udhal wewadi kantor, to? (Kamu senengnya bongkar rahasia perusahaan khan?)

P : Kowe kerep loro? (Kamu sering sakit?)
i : Mboten (Tidak)
P : Kowe ora ketompo (Kamu gak diterima)
i : Sebabipun? (Sebabnya?)
P : Mesthi kerep mbolos, wong arang-arang gering (Pasti sering bolos, lha jarang sakit)
i : Wah, sakjanipun nggih asring (Wah, sebenernya juga sering)
P : Tambah ora ketompo (Tambah gak keterima)
i : Lho, lha kok . . ?
P : Kantor iki ora nompo karyawan pileren. (Kantor ini gak terima karyawan yang sakit-sakitan)

P : Kowe biso main Internet? (Kamu bisa main internet?)
j : Mboten (Tidak)
P : Kowe ora ketompo (Kamu gak diterima)
j : Sebabipun? (Sebabnya?)
P : Perusahaan ora nompo BI (Buta Internet) (Perusahaan tidak terima yang Buta Internet)
j : Wah, sakjanipun nggih saged (Wah, sebenernya bisa)
P : Tambah ora ketompo (Tambah gak keterima)
j : Lho, lha kok . . ?
P : Mesthi ora bakal nyambut gawe, kake¨han dolanan Internet, to?
Ngentek-entekke' pulsa! (Nanti pasti gak kerja, mainan internet, abis-abisin pulsa)

P : Kowe waras opo ora? (Kamu waras gak?)
k : Lha, kulo nggih waras to Pak! (Lha saya jelas waras to pak)
P : Ra ketompo . . . (Gak keterima)
k : Kenging nopo . . . ? (Kenapa?)
P : Mengko kowe mesthi ora krasan neng kene. (Kamu pasti gak kerasan di sini)
k : Niku rumiyin Pak, sakmeniko sampun radi edan. (Itu dulu pak, sekarang sudah agak gila)
P : Malah tambah ra ketompo . . . (Malah tambah gak keterima)
k : Pripun to niki . . .? (Gimana sih ini?)
P : Mengko aku duwe saingan . . . . (Nanti aku punya saingan)

dr milis..

2 Comentários:

danang said...

wah.. lucu yus...
yo'opo kabare? kapan moleh nang panjang jiwo??
danang-songopitu

yirfan said...

soon..brother..
20des sd 4jan aq available nng sub

MultiSearchEngine

Recent Comment

yirfan © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO